Bestelling & levering
Verzenden
We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op maandag verzonden. Vanwege het hoge aantal bestellingen kan het voorkomen dat uw pakketje enigszins vertraagd is. Ons beleid zorgt ervoor dat uw pakketje binnen maximaal 7 werkdagen wordt afgeleverd (Nederland). Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Als we om welke reden dan ook niet binnen deze leveringstermijn kunnen blijven, zullen we u hiervan uiteraard zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen.
Internationaal: Bestelt u vanuit het buitenland? Bij het selecteren van de bezorgmethode ziet u het geschatte aantal dagen dat het duurt voordat uw pakketje aankomt. Dit kan variëren van 3 tot 15 werkdagen, afhankelijk van het land waaruit u bestelt.
Verzendkosten
De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. Verzendkosten verschillen per land van aankoop en worden weergegeven tijdens het afrekenen. U heeft altijd de keuze tussen track en trace of reguliere post (op eigen risico).
Bestellingen buiten Nederland
Lees alstublieft de pagina internationale bestellingen voor uitgebreide informatie over het bestelproces buiten Nederland.
Levering
Bezorging wordt uitgevoerd door de postdienst of koeriersdienst van PostNL of DHL. Zodra de koeriersdienst het pakketje heeft ontvangen, ontvangt u een e-mail met de track en trace-code, zodat u kunt zien wanneer u het pakketje kunt verwachten. Over het algemeen vindt bezorging plaats op de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur. Helaas kunnen we het exacte tijdstip van bezorging niet garanderen. Nadat het pakketje ons depot heeft verlaten, ligt de bezorging in handen van de lokale postdienst. We vragen u vriendelijk om eerst contact op te nemen met PostNL voordat u ons een e-mail stuurt.
LET OP! Kiest u voor reguliere post zonder track en trace? Houd er rekening mee dat dit volledig op eigen risico is. We kunnen niet verifiëren of het pakketje al dan niet is aangekomen, en kunnen dus geen restitutie geven of nieuwe producten sturen als u beweert dat het pakketje niet is aangekomen.
Retour
Helaas kunnen wij producten waarvan de verzend verpakking geopend is niet retour nemen. Dit om de veiligheid van onze producten te kunnen waarborgen. Bent u niet tevreden of heeft u een onjuiste bestelling gedaan? Neem dan contact met ons op zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing.